Is alles uit voorraad leverbaar?

Dat zou fantastisch zijn, en meestal is dat ook zo. Maar soms, vooral bij grotere artikelen, kan het zo zijn dat we weinig voorraad in de winkel hebben en het zelf ook moeten bestellen. In dat geval geven we je meteen per email een update over de verwachte levertijd.

Kan ik via de website ook jullie droogbloemen bestellen?

Helaas, dat gaat niet via de webwinkel; elk boeket is anders en we hebben graag dat je kan zien wat je koopt. Wat we wel met veel plezier voor je kunnen doen is een boeket samenstellen in overleg, daar een foto van sturen om te kijken of je het wat vind en dat dan verzenden. Of beter nog; voor je reserveren zodat je het kan komen ophalen in Haarlem.

Welke betalingsmethodes bieden jullie aan?

In onze winkel in Haarlem kan je alleen middels PIN of creditcard betalen. Op de webshop bieden we iDeal en creditcard aan.

Is betalen met iDEAL veilig?

Ja. Betalingen via onze webwinkel worden verzorgd door Mollie. Zij verzorgen de betalingen van heel veel grote webshops. Zij waarborgen een beveiligde transactie. Wil je hier meer over weten kijk dan op www.mollie.nl

Kan ik artikelen ruilen/retourneren?

Mocht je je aankoop willen ruilen of had je een andere verwachting van je aankoop? Binnen 15 dagen is het geen probleem om het te ruilen of te retourneren. Laat dit per mail aan ons weten. Voor op maat gemaakte artikelen en boeketten hanteren we andere retourvoorwaarden.

BTW

Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

Versturen jullie internationaal?

 Blue gorilla levert vanaf de website in Nederland en België. Mocht je vanuit een ander land een bestelling willen plaatsen en het buiten onze grenzen verzonden willen hebben, bel dan of stuur een e-mail naar info@bluegorilla.nl met het verzoek. Dan gaan wij kijken wat we vanuit Haarlem alsnog voor je kunnen betekenen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Als je niet binnen enkele minuten na je bestelling een e-mail met bevestiging hebt ontvangen check dan je spambox. Hoogstwaarschijnlijk vind je hem daar. Zo niet, mail, app of bel ons dan.

Klachten, niet tevreden?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht krijg je dan een inhoudelijke reactie. Mocht je niet tevreden zijn met de afhandeling van de klacht dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)